Перегляд одного допису
Старий 13.05.2015, 16:15   #488
hats
 
Аватар для hats
 
Реєстрація: 07.01.2012
Звідки Ви: Сумы
Дописи: 1.158
Дякував: 999
Дякували 1.798 раз(и) в 548 повідомленнях
12 травня 2015 року Мінінфраструктури оприлюднило законопроект «Про внутрішній водний транспорт» для громадського обговорення. Розробка законопроекту здійснювалась спільною робочою групою до складу якої, окрім фахівців Мінінфраструктури та Укрморрічінспекції, увійшли представники комітету з питань транспорту Верховної ради України, громадських організацій, провідних компаній, що здійснюють перевезення та обслуговування вантажів й пасажирів на внутрішніх водних шляхах України, галузеві експерти. Активну участь та підтримку щодо відображення європейського досвіду у законопроекті надала компанія Deloitte.
Основною метою зазначеного законопроекту є створення сприятливих умов для розвитку перевезень вантажів та пасажирів внутрішніми водними шляхами. Законопроект передбачає:
- удосконалення державного регулювання у сфері внутрішнього водного транспорту, в першу чергу, в розподілі адміністративних і господарських функцій;
- забезпечення ефективного утримання річкової інфраструктури;
- своєчасне виконання експлуатаційних днопоглиблювальних робіт на внутрішніх водних шляхах;
- забезпечення рівного доступу до річкової інфраструктури всім суб’єктам господарювання;
- створення умов для перерозподілу вантажопотоків з наземних видів транспорту на внутрішній водний транспорт для забезпечення збалансованого розвитку транспортної системи, збереження доріг та екології;
- зростання конкурентоспроможності внутрішнього водного транспорту;
- підвищення рівня безпеки на внутрішньому водному транспорті.
З цією метою законопроект містить наступні новації:
1. Створення на базі існуючих підприємств єдиного суб’єкта – державної установи «Адміністрація внутрішніх водних шляхів».
2. Введення цільового річкового збору.
3. Відкриття внутрішніх водних шляхів для невійськових суден під іноземним прапором.
4. Спрощення процедур контролю під час входу/виходу суден в/з внутрішніх водних шляхів, пов’язаних з дотриманням безпеки судноплавства, митними та прикордонними формальностями.
5. Звільнення річкових суден (з максимальною осадкою до 4,2 м) від сплати канального збору за проходження Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу, Херсонського морського каналу, ГСХ Дунай – Чорне море та корабельного й канального зборів за транзит акваторіями морських портів у разі сплати ними протягом поточного рейсу річкового збору незалежно від того який рейс здійснюється – каботажний або міжнародний.
6. Приведення умов проходження шлюзами, а також порядок їх утримання відповідно до практики провідних країн ЄС, тощо.
05 травня 2015р. Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський і Державний секретар Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури ФРН Райнер Бомба підписали спільне комюніке про підтримання постійного діалогу на найвищому рівні в інтересах динамічного розвитку співпраці, спрямованої на розвиток транспортної галузі України. У зв’язку з цим законопроект «Про внутрішній водний транспорт» буде направлено до Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури ФРН для ознайомлення та надання пропозицій.
Із законопроектом можна ознайомитись на сайті Мінінфраструктури http://www.mtu.gov.ua/uk/alias_50/51199.html.
Мінінфраструктури закликає експертів галузі взяти активну участь щодо надання пропозицій до законопроекту після чого його буде направлено на розгляд до Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України відповідно до регламенту.
hats зараз поза форумом  
3 користувачів подякували
bib67 (14.05.2015), Sintorres (13.05.2015), скиф (13.05.2015)