Мій SUP.
Шлях до нього був довгий
Є нормальний ПВХ човен+Suzuki15. Але коли сам і не потрібно поплавати на відстанях на 500-800 метрів від берега, чи пройти справом, а внизу нема де залишити авто, пішки йти назад продираючись крізь чагарники…..
Були різні експерименти від камазівської камери обтягнутої ПВХ до мікрочовника.
Коротше кажучи 2018 р. якось побачив відео із відпочинку із SUP. І одразу почав вивчати тему. Досить швидко уже був магазині.
Купив турінгову модель довжина 360 см, ширина – 80 см, товщина – 15 см. Такий собі дирижабль

.
Трохи згодом на замовлення виготовили сумку із ПВХ. Це обов’язково. Сумку кріплю за три штатні кільця. Хоча вже докупив кілька нових і планую вклеїти (Кріпити на 4 точки, у сумці вшиті по вуглах дна D-кільця).
Все, що не прив’язане і не покладено у сумку, може бути дуже швидко втрачене.
Із початку широкомасштабки, коли новігація заборонена, ходжу тільки на ньому. Максимальна відстань на яку відходив від бергега (4,5 км), довго потім гребти назад (година), тому маршрут нирялки планую так, щоб 10-15 хв. погріб, потім попірнав на точці. Хоча були ситуації, що гріб по годині. Середня швидкість моєї моделі 4-5 км/год. Коли у торбі гарний трофей. Швидкість падає до 3 км. Корму притоплює.
Моторчик, принципово не ставлю.
Маячок не ставлю. Від себе його не відпускаю. Тільки коли попав на гарний корч. Тоді скидаю грузок. (є два 1,5 і 2 кг, менші гірше тримають, перший як стандарт, другий при вітрі)
Нештатні ситуації.
Вітер більше 5 м на велику воду краще не виходити. По руслу можна.
Вночі і при хвилі бажано невідвязувася. Відійшовши трохи за 30-40 метрів його просто не видно без маячка. Але його чути коли б’є хвиля.
Один раз поліз і свіжий вітер, хвиля довбала добре, трохи взяв риби, яка зїхала на один бік і дошка перевернулася. Втрата 1 груз.