Та нічого тут особливого не має.
Роблю так як і на сервісі. Спершу придбав в "Епіцентрі" спрей-консервант liqui moly для 2-х і 4-х тактних моторів (в минулому році коштував 118 грн.) (не реклама, оскільки у кожного виробника мастил є свої спреї-консерванти нічим не гірші, а може й кращі, придбав оскільки ліньки було їздити і шукати щось інше, а тут під боком). Потім на останньому виїзді, коли приїхав до берега, дав йому трохи попрацювати (щоб упали оберти після довгого переходу), потім зняв ковпак і задув спрей (через соломинку-раструбок) у повітряний фільтр ,який напряму іде до карбюратора і далі в голову мотора і поршні самі змазують стінки циліндрів. Задування триває кілька секунд, з’являється білий (сизуватий) дим і мотор глохне. Решта регламентних робіт проводжу вдома.
Взагалі, взимку мотор зберігається в будинку і консервую голову лише для самозаспокоєння. А от масла поміняти, оглянути вузли – це святе.
Наступного року планую заїхати на сервіс на предмет огляду і заміни ременю ГРМ і помпи.
NB. Консервація інжекторних моторів має свої особливості.
|