Цитата:
Допис від Z-Max
Если только сальник редуктора не прохудился... 
|
+1.
Консервація в домашніх умовах (власний досвід).
1. Мотор стоїть на стійці/транці.
2. В бензин додаємо стабілізатор.
3. Беремо велике відро для сміття (чисте) чи іншу ємкість і заводимо під ногу, заповнюємо (рівень має бути вище точки забору води) до верху теплою водою (щоб двигун швидше прогрівся).
4. Заводимо і чекаємо поки прогріється. Знімаємо кришку і задуваєм спрей у воздухан. Мотор глохне. Голову законсервовано.
Проте зараз це робити вже недоцільно, якщо гараж не опалюється. Мотор «замерз», можна викрутити свічки, пшикнути спрей, зняти чеку, і шворкою смикнути кілька разів, щоб стінки циліндрів покрилися тонкою плівкою задутої суміш. Коли мотор «розтане» на стінках циліндрів буде конденсуватися волога. До чого це може призвести, думаю, пояснювати не потрібно.
А от зробити ревізію якості масла в редукторі вкрай необхідно (на предмет попадання води).
За одну зиму, відчутних результатів не буде, о от за кілька можна багато чого нового дізнатися