Хух ! Дочитав! Клас!
Як кажуть класики "Век живи век учись все равно д....м помреш".
Покритикуйте будьласка і мої грузи.
Форму робив років 5 назад .
Тоді в неті прийнятної якості варіанти форм грузів не було. Тільки фрезеровані на станку. Потикався туди-сюди і зрозумів ,що краще зроблю на роботі помалу10 гіпсових форм(хай навіть одноразових)а на ті гроші пива поп"ю. Була така можливість.
Літом в гаражі готовив машину до покраски і нанюхавшись розчинника і поліефірки по бачив в кутку швелер. А далі
− болгарка, сварка, наждак, молоток, напильник, наждачна «какаято мать»...Десь за 5 просушок слоїв шпаклівки
−грунтівки і годину-півтори в загальному форма була готова.
Робив "временно" але нема нічого більш постійного ...
Ну значить так….
У швеллер (десь 100-120мм) вложив поперек дві половинки "уголка".Просто склав буквою «U» і приварив
акуратно , бо потім наждаком
−болгаркою зачистити не долізеш. Це для отворів на ремінь як на багатьох формах зараз описаних. Швеллера потрібного розміру не було і зашліфувати-полірнути так було легше.
Зробив уклони ,щоб груза легше випадали після відливки.
Бокові стінки зробив з полоси 4-5мм товщиною.Підігнав щоб більш менш щільно сиділа(полоса)з мінімумом просвітів і трималась сама з натягом.Це для того ,щоб можна було шириною форми регулювати вагу та розмір грузів.
Перед відливкою встановлював
рівно ,під штангель ,симетрично , бокові стінки-полоси. Розводив трохи гіпсу і замазував акуратно гострі кути в середині форми .Чим гарніше промазати тим менше потім пиляти-підганяти готові відливки. Гострі кути можна було обстукати молотком (десь в неті писалось). Гіпс цю процедуру усував. Якщо гарно нанести
− получалось супер! Правда зараз я б напевно намазав силіконовим високотемпературним???? автогерметиком АБРО червоним. Бачив як він загорів
−закипів
−задубів на штанах глушка від температури. Або холодною зваркою. Та й тут писали взагалі за силіконові гру….

форми.
Просушував гіпс скільки получалось щоб не мокрий був. По часу це десь 2 години на сонці або якщо не терпілось --10-15хв. за допомогою будівельного фена. Якщо добре просохне (день
−два на сонці) на декілька грузів вистачало
Ну а далі стандартно
−плавив свинець,грів форму і нали.....

(це потім) заливав форму свинцем скільки треба, приблизно «на око».
Якщо недогрів (форму чи свинець) пробував зверху доплавити-вирівняти паяльною лампою
−лажа. Або переплавляти заново або напіллінг
−молотокінг чи й так піде. Зараз начитавшись в неті , лив би відважений на вазі свинець
− щоб точніше. А тоді не додумався та й не жалію і зараз. Налив штук 15 різної ширини
− товщини
− ваги , з них можна майже любу вагу пояса зробити.
З недоліків грузів рахую те що вони можуть перекручуватись через малу відстань між отворами для ременя якщо робити ширину більше висоти. Правда через те що мало ними користувався я цього не помітив. Варто переробляти (робити нову форму) з більшою відстанню між отворами для тяжких грузів? І взагалі яка повинна бути вага різних грузів та геометричні розміри в ідеалі? Може є якийсь стандартний набір з”йомних і не з”йомних грузів?
Ще питання по розміру перемички
− її заглиблення десь 5мм.Цього достатньо чи заглиблювати більше? Робив так виходячи з того, що грузи повинні мати максимальну вагу при мінімальних розмірах Правда так крадеться довжина у ременя.
Незручно що повзають по ременю. Правда пояс в мене капроновий. Десь читав що після обробки силіконом проблема зникає. Буде час оброблю
− думаю гірше не буде. А ще думаю кардинально поборотись зданою проблемою
− зробити марсельський пояс!
Питання −яка товщина гуми, ширина, кількість та відстань між отворами та їх діаметр відносно штирка? Чи грає роль розмір рамки, товщина проволоки рамки, товщина і довжина проволоки штирка, діаметр трубки(якщо треба)?
Прокоментуйте
−покритикуйте
−порадьте!
Вибачте що так багато і може заплутано!
Викладаю фотки (якщо получиться).