Цитата:
Допис від Vasil'
В мене форік 2л турбо, ручка, 2001р. пробіг 225тис.км, - по трасі якщо завантажений не підзав'язку (2-3 ч. з речами) і топити не більше 105-110км/час можна вийти на 8л/100, (якщо їхати 90, думаю і на 7,5 можна вийти, але мені 90 їхати не комфортно  )
по місту якщо не перегазовувати на стартах на світлофорах і не довго стояти в пробка - 10,5-11,5 л/100.
Просто коли чуєш розходи в тих же дизельних Добло, Кенгу і тп по трапсі 5л/100 а по місту 8, то трохи стає сумно 
По обслугі.. хз.. дивлячись з чим порівнювати.. Оригінальні запчастини це ясно буде дорого і дуже, а от наприклад з неоригіналу, пару передніх аморів Каяба я купував за 1600грн. передні диски по 350грн, задні амори були дешевше, кажись за 1000-1200 пара.. що ще.. от на свічках економити не варто, краще брати платінові чи ірідійові, а це 100-120+ грн штука, правда вони при нормальному експлотуванні проходять 100+тис.км (так кажуть, сам ще скільки не проїздив  ) ну і геморно їх міняти. Ось на днях буду міняти ГРМ - не оригінал з усіма роліками буде коштувати 1750-1800грн.
Взагалі, я цю машинку люблю, хоч іноді по карману і б'є  ..
|
Ну, 11 в среднем по городу как-то маловато даже, для 2 л. мотора..ТУРБО??? итакой маленький расход...(( мну 1.6 атмо 16 клапанов 115 л.с. - расход трасса 120 км/ч - 7,5, смешанный цикл 8,5, город с пробками- 10-ть, зимой +1л, до отсечки не стреляю, так до 3-х тыс и переключаю на повышенную, 6-й пердачи реально не хватает, просто мотор с мальньким объемом приходится "крутить" для комфортной езды - благо хоть передачи длинные..)Вроде как есть Форик 2л с турбиной низкого давления, ок. 174 кобылок(как помне так очень даже хватит), у тебя такой??? с улиткой делал что-нибудь??...По з/ч так каяба и так стоит с завода на многих японских авто, ну или токико...Насчет замены ремня - это наверное ценник с работой???(ремень SUN и ролик KOYO - кстати тоже есть оригинал для многих японцев)