|
![]() |
<Отчеты> | <Барахолка> | <Общалка, Объявления> | <Галерея> | <<Дневники>> |
Снаряжение Только обсуждение. Вопросы и ответы. |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#801 |
Реєстрація: 08.05.2013
Звідки Ви: Киев, Троещина/Оболонь
Дописи: 55
Дякував: 321
Дякували 276 раз(и) в 18 повідомленнях
|
доработка Adventure 3.60
Все доброго времени суток!
Хочу несколько доработать и провести ТО своего Adventure 3.60: - усилить дно (места соприкасаемые при транспортировке на лафете); - проверить клапана; - стационарно установить эхолот (а то валяется постоянно); - возможно еще провести незначительное ТО самого лафета Вопрос - может кто подскажет/рекомендует куда могу обратиться в Киеве с подобным? Может и среди Вас есть мастера? С радостью обсужу возможные опции. Заранее спасибо! Виталик - 067 407 72 00 или 050 415 69 37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Реєстрація: 24.01.2008
Звідки Ви: Киев-Бровары-Царичанка-Запорожье...
Дописи: 756
Images: 1
Дякував: 999
Дякували 1.317 раз(и) в 108 повідомленнях
|
я свою возил в "капитан", там же где и брал...у Жулянского моста
капремонт вышел 100баксов. Востаннє редагував Ол: 02.01.2018 о 18:12. |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
Кузенька (29.08.2016)
|
![]() |
#803 |
Реєстрація: 09.03.2010
Звідки Ви: Южноукраинск
Дописи: 229
Дякував: 367
Дякували 285 раз(и) в 61 повідомленнях
|
не много не понял их "спитч"... Это получается и просто гребные лодки подлежат регистрации?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Реєстрація: 15.01.2008
Звідки Ви: десь трохи нижче Києва :)
Дописи: 543
Дякував: 2.363
Дякували 2.706 раз(и) в 283 повідомленнях
|
У кожного мабуть траплялася така ситуація коли використовувати човен для виїзду на воду нема можливості, є кілька точок до кожної відстань 500 – 800 м, ганяти між ними на ластах, а потім добиратися до точки входу не тільки втрата часу, але й вартують значних фізичних зусиль (особливо якщо на буйку висить трофей).
Один із наших колег виклав в мережу свій досвід використання SUP. [[Ссылки только членам профсоюза. ] Хто пробував, які «+» чи «-»? |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
Igor (09.06.2019)
|
![]() |
#805 |
Реєстрація: 01.04.2006
Звідки Ви: Киев
Дописи: 2.554
Дякував: 2.347
Дякували 2.849 раз(и) в 763 повідомленнях
|
Буксировщик подводного охотника версия V2.0
C версией V1.0 можно ознакомиться здесь (для просмотра картинок надо регистрироваться) [[Ссылки только членам профсоюза. ] Кратко. Вес примерно 15 кг без АКБ. АКБ вес 6 кг. АКБ 96 18650, напряжение 16,8 в. АКБ съёмные. Двигатель - [[Ссылки только членам профсоюза. ] Скорость мах 5 км\час. Запас хода 10+ км. Переключатель скорости - 3 скорости. Есть маяк (два режима - мигает или горит) Задний ход (для разматывания травы с винта) Часы с подсветкой, вольтметр и амперметр. Помещается в рено кенгу со сложенными задними сидениями. Востаннє редагував RUS: 26.11.2023 о 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Реєстрація: 15.01.2008
Звідки Ви: десь трохи нижче Києва :)
Дописи: 543
Дякував: 2.363
Дякували 2.706 раз(и) в 283 повідомленнях
|
Мій SUP.
Шлях до нього був довгий Є нормальний ПВХ човен+Suzuki15. Але коли сам і не потрібно поплавати на відстанях на 500-800 метрів від берега, чи пройти справом, а внизу нема де залишити авто, пішки йти назад продираючись крізь чагарники….. Були різні експерименти від камазівської камери обтягнутої ПВХ до мікрочовника. Коротше кажучи 2018 р. якось побачив відео із відпочинку із SUP. І одразу почав вивчати тему. Досить швидко уже був магазині. Купив турінгову модель довжина 360 см, ширина – 80 см, товщина – 15 см. Такий собі дирижабль ![]() Трохи згодом на замовлення виготовили сумку із ПВХ. Це обов’язково. Сумку кріплю за три штатні кільця. Хоча вже докупив кілька нових і планую вклеїти (Кріпити на 4 точки, у сумці вшиті по вуглах дна D-кільця). Все, що не прив’язане і не покладено у сумку, може бути дуже швидко втрачене. Із початку широкомасштабки, коли новігація заборонена, ходжу тільки на ньому. Максимальна відстань на яку відходив від бергега (4,5 км), довго потім гребти назад (година), тому маршрут нирялки планую так, щоб 10-15 хв. погріб, потім попірнав на точці. Хоча були ситуації, що гріб по годині. Середня швидкість моєї моделі 4-5 км/год. Коли у торбі гарний трофей. Швидкість падає до 3 км. Корму притоплює. Моторчик, принципово не ставлю. Маячок не ставлю. Від себе його не відпускаю. Тільки коли попав на гарний корч. Тоді скидаю грузок. (є два 1,5 і 2 кг, менші гірше тримають, перший як стандарт, другий при вітрі) Нештатні ситуації. Вітер більше 5 м на велику воду краще не виходити. По руслу можна. Вночі і при хвилі бажано невідвязувася. Відійшовши трохи за 30-40 метрів його просто не видно без маячка. Але його чути коли б’є хвиля. Один раз поліз і свіжий вітер, хвиля довбала добре, трохи взяв риби, яка зїхала на один бік і дошка перевернулася. Втрата 1 груз. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|